Waarom de Stichting Topsport sponsoren?


Judo, karate en ju-jitsu zijn (budo) sporten waar naast het fysieke component ook een groot aantal opvoedkundige en sociale kernwaarden in zijn verwerkt. Kernwaarden als respect, samenwerking, discipline en weerbaarheid zijn niet alleen relevant voor de sporter maar ook voor de omgeving van de sporter. Dit voor zowel jong als oud.

Een sporter bij ons is beter bestand tegen pesten, kan beter omgaan met de eigen agressie en leert om respectvol samen te werken in teamverband. Bovenal leert een sporter naast het verliezen ook om te winnen. Het Sport Instituut heeft een sterke visie op het gebied van talent ontwikkeling. De Stichting Topsport helpt daarbij met haar ambitie en doelstellingen om deze visie te realiseren.

Talentontwikkeling begint al vanaf 3,5 jaar en loopt vanaf de peuters naar de pupillen, de aspiranten naar de senioren. Daarnaast is er ook een brede selectie die gericht is op het meedoen aan nationale en internationale wedstrijden waarbij er praktisch elk weekend (buiten de vakanties) wel door een groep sporters, alleen of in teamverband, ergens in Nederland het podium wordt beklommen.

Een groot aantal talenten die bij het Sport Instituut zijn “opgegroeid”, ondersteund door de Stichting Topsport, zijn uiteindelijk doorgestroomd naar het internationale niveau (EK's, WK's en OS) en blijven onze ambassadeur.

Als sponsor heeft u een duidelijke visie over wat u met sponsoring wilt bereiken voor uw bedrijf / organisatie. U wilt investeren in een sport die een maatschappelijke relevantie (anti-pesten, kanjertraining, respect, discipline) heeft, een aansprekend karakter heeft (winnen, resultaat behalen, kracht) maar ook in een team van sporters die nationaal en internationaal optreedt en daarbij successen behaalt. En dat in een regio die sport hoog in het vaandel heeft en een Stichting Topsport wat al bijna 12,5 jaar jaar succesvol is en geworteld is in diezelfde regio.

De mogelijkheden om te sponsoren zijn divers doordat de Stichting Topsport een gedifferentieerd sponsorbeleid voert. Van standaard pakketten met naamsvermelding en/of visuele representatie tot maatwerk sponsoring, van eenmalige sponsoring tot hoofdsponsor met eventuele gewenste business benefits (clinics, trainingen, social events).

 

Voor iedere maatschappelijk bewuste sponsor binnen de regio die zich identificeert met de kernwaarden van onze sporten en/of een regionale of nationale “exposure” ambieert hebben wij altijd een passende oplossing.



 
 
Terug naar boven